Om Vertier

Företaget

Vertier AB grundades 2022 med en tydlig vision – att skapa ett system som sammanför och optimerar fastighetsbolagens processer för att generera konkret affärsnytta. Bolaget bygger på en kombination av djup branscherfarenhet och stark teknisk kompetens. Vår kärntrupp består av experter från fastighetssektorn, förstärkta av en delägare med omfattande erfarenhet av utveckling inom Microsoft Dynamics och Microsofts breda ekosystem.

På Vertier drivs vi av en passion för att förbättra fastighetsbranschen. Med över 25 års samlad erfarenhet från ledande positioner inom några av Sveriges största fastighetsbolag har vi en djup insikt i branschens utmaningar och en tydlig förståelse för hur de kan övervinnas.

Vilka är vi på Vertier?

Per Lagerlöf
Ingenjörsutbildning. Arbetat med utvecklingskoncept inom inköp på stora industrier och fastighetsbolag. Inköpschef och affärsutvecklare.
Kontakt: per.lagerlof(at)vertier.se, +46 702-53 13 41


Christofer Gleissman
Ingenjörsutbildning. Arbetat som supply chain manager, strategisk inköpare och projektledare för systemimplementationer för större fastighetsbolag.
Kontakt: christofer.gleissman(at)vertier.se, +46 709-58 88 05


Jonas Sonberger
Har som grund inom IT affärsutveckling och chef samt CDO/Digitaliseringschef på fastighetsbolag.
Kontakt: jonas.sonberger(at)vertier.se, +46 702-88 83 32


Engage Group
En av Sveriges största leverantörer av Microsoft Dynamics 365. Vi på Vertier har samarbete Engage Group som är experter med över 15 års erfarenhet av konsultationer, implementationer, utbildning, anpassningar och support av Dynamics 365. Med detta kan vi erbjuda lösningar som sträcker sig horisontellt genom hela verksamheten.